Meisje (14) overleden na aanrijding A58 Goes

Toegevoegd: 14-05-2024, 09.30 uur
Het ongeval gebeurde zondagavond bij Goes.
© Foto: Eugène Harthoorn

GOES - Het 14-jarige meisje dat zondagavond ernstig gewond raakte bij een ongeluk op de A58 bij Goes is helaas overleden. Dat heeft de politie zojuist bevestigd.

Het uit Middelburg afkomstige slachtoffer zat in één van de voertuigen die rond 21.05 uur betrokken raakte bij een botsing tussen drie personenauto's. Het zwaargewonde meisje werd overgebracht naar een ziekenhuis maar is hier later aan haar verwondingen overleden, zo heeft de politie bekendgemaakt.

Vanwege dat ongeval werd een 39-jarige man uit Goes ter plaatse aangehouden omdat hij mogelijk onder invloed had gereden. Inmiddels is duidelijk dat dit inderdaad het geval was: hij blies een waarde van 750 Ug/l. Zijn rijbewijs is gelijk ingevorderd. Volgens de politie reed de man achterop een andere auto waarna deze tegen het derde voertuig botste.

De politie doet nog nader onderzoek naar de toedracht van de noodlottige aanrijding.

Johan (19-5-2024 om 11:25)
@Emergo, iedereen die met alcohol of andere strafbare feiten achter het stuur kruipt is FOUT wat voor feiten er ook op tafel komen. Door deze persoon is iemand van 14 onnodig overleden, heb je überhaupt wel door wat je schrijft?
Nel (15-5-2024 om 12:41)
Geconfoleerd en heel sterkte toegewenst
wim (15-5-2024 om 09:14)
Piet (14-5-2024 om 23:24)
Wat wordt ik woest!!! Weer een vuile niksnut achter het stuur !! Een leven van een kind verziekt! Ben je nu trots op jezelf!! Hoe haal je het in je kop om dronken achter het stuur te zitten! Mijn gedachte gaat uit naar de nabestaande! Heel veel sterkte en hoop in deze vreselijke tijd.
nn (14-5-2024 om 21:21)
sterkte voor de fam.triest van woorden.
Emergo (14-5-2024 om 17:12)
Opvallend in de reacties is de uitgebreide kennis over rechters in Nederland en hun vonnissen. Ik heb het idee dat d ereacties door onderbuikgevoel worden gevoed en niet door feiten.