Slachtofferhulp

Slachtofferhulp Nederland helpt na een misdrijf of verkeersongeluk. In Nederland zijn 1500 vrijwilligers actief om waar nodig praktische en juridische adviezen en emotionele steun te geven. 250 beroepskrachten zorgen voor professionele ondersteuning.

Vrijwilligers
Slachtofferhulp Nederland werkt met vrijwilligers. Daar zit een filosofie achter. Als iemand uit de samenleving je iets aandoet dan is het goed om te merken dat iemand anders uit diezelfde samenleving er voor je is om je er weer bovenop te helpen. Bureau Slachtofferhulp is regelmatig op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Wilt u vrijwilliger worden? Dan kunt u kijken op de website van Slachtofferhulp.

Wanneer contact met Slachtofferhulp?
U kunt contact opnemen met bureau Slachofferhulp als u slachtoffer bent van een misdrijf of verkeersongeluk. Bureau Slachtofferhulp is er voor slachtoffers, familieleden en kennissen van betrokkenen, nabestaanden, getuigen en veroorzakers. De laatste categorie geldt alleen als er geen sprake is van een misdrijf zoals alcoholmisbruik of roekeloos rijgedrag.

Contact opnemen met bureau Slachtofferhulp Zeeland:
Telefoonnummer: 0900-0101 (lokaal tarief)

Zie ook: www.slachtofferhulp.nl.

« Ga terug