Man (77) overleden na ongeluk

Toegevoegd: 01-12-2010, 17.32 uur
TERNEUZEN - Een 77-jarige man uit Terneuzen is maandag in het ziekenhuis in Gent overleden nadat hij zondagmiddag werd aangereden door een auto. Dat heeft de politie zojuist bekend gemaakt.

De man liep zondag omstreeks 12.00 uur op het zebrapad op de kruising tussen de Rooseveltlaan en de Kamerlingh Onnesstraat. Een 41-jarige automobilist uit Terneuzen zag de 77-jarige man niet lopen en reed hem aan.

De 77-jarige man werd overgebracht naar het ziekenhuis in Terneuzen. Later is hij overgebracht naar het ziekenhuis in Gent, waar hij maandagmiddag overleed.

K (3-12-2010 om 11:52)
@wfm, nee dit heb ik bij voetgangers eigenlijk nooit meschien komt dit omdat ik al ver vooruit kijk en dit soort dingen zie aankomen, zie ik voetgangers in de buurt van een zebrapad laat ik mijn gas los, steken ze dan over kan ik tijdig stoppen, en dat terwijl ik nog een jongere ben
Rianne (2-12-2010 om 23:03)
Wat een veroordelingen, heel veel sterkte vor de nebestaanden en de chauffeur. Mensen het is zo al triest genoeg. Respect voor alle betrokkenen aub!
WFM (2-12-2010 om 21:06)
Uiteraard is het gebeurde voor de nabestaanden afschuwelijk. Ik merk uit onderstaande reacties veel onbegrip naar de veroorzaker. Makkelijk oordelen als je er niet bij bent geweest. Je kunt er gerust vanuit gaan dat hij ook levenslang heeft. Heb jij nooit eens een keer dat het nog net goed afloopt?
Anno (2-12-2010 om 19:07)
@stefan Ben het volledig met je eens op deze weg word veels te hard gereden even stoppen voor het zebrapad daar hebben de meeste nog nooit van gehoord Alleen heel erg triest dat er weer eens eerst moet omkomen voordat er eens naar gekeken word. Heel veel sterkte voor de familie
Buurtbewoner (2-12-2010 om 17:56)
Het is inderdaad waar, dat er meestal daar veel te hard wordt gereden!!!! ! Er is al eens gevraagd voor een stoplicht oid, maar dat was niet nodig!! Ja, en nu dit!! Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Ook voor degene die het op zijn geweten heeft, want het zal er voor hem ook wel inhakken.
Nina (2-12-2010 om 16:12)
Kunnen we nu niet gewoon doen mischien heb die man die auto reed wel niet kunen remmen maar die andere familie! veel sterkte! in alles