Dode bij ongeluk Sint Philipsland

Toegevoegd: 17-12-2010, 11.07 uur - Update: 17-12-2010, 14.23 uur
Door: Manfred Berrevoets
SINT PHILIPSLAND - Op de Lageweg in Sint Philipsland is vrijdagmorgen een auto op zijn kop in de sloot aangetroffen. Bij het ongeval is één persoon om het leven gekomen.

De auto werd even voor 10.00 uur op zijn kop in een brede sloot aangetroffen. Het is niet bekend hoelang de auto er al lag. Het slachtoffer zou al sinds vannacht niet meer gezien zijn. Toen de hulpdiensten ter plekke kwamen bleek dat er één persoon in de auto zat. De hulpdiensten hebben het slachtoffer bevrijd, maar deze is ter plaatse aan zijn verwondingen overleden.

De brandweer is massaal uitgerukt. Ook werd er een traumahelikopter opgeroepen. De politie is ook gelijk na de melding van het ongeval een onderzoek gestart. Over de identiteit van de persoon zijn nog geen gegevens bekend. Wel is inmiddels duidelijk dat het gaat om een man.

Kees en Anja van Eekeren (18-12-2010 om 13:12)
Wij wensen ouders, zijn zus en haar man en alle verdere familieleden en ook onze collega Jos en Bianca Schot sterkte met dit vreselijke verlies van deze fijne kerel en vakman Vané Wouw
Carola (18-12-2010 om 09:57)
Sterkte voor de nabestaanden ..JEETJE wat een vreselijk bericht!!!!
Ik (18-12-2010 om 09:10)
Sterkte aan de familie.
Cees (18-12-2010 om 00:08)
Lieve familie, vrienden. wat een zwaar bericht, zo onverwacht. Wij bidden dat jullie kracht van God mogen krijgen in Jezus Christus. Wij de steun niet vergeten die we van jullie kregen toen wij onze zoon verloren.
J.den Hollander-Combée (17-12-2010 om 23:52)
Beste familie en vrienden , donkere dagen voor Kerstmis , dit is de donkerste dag die U allen is overkomen . Wens U allen héél véél sterkte met dit onvoorstelbare verdriet , zo net voor de Kerst , het had zo vredig moeten zijn . Allen mijn innige deelneming .
Martin J.D (17-12-2010 om 22:26)
Het eerste vanmorgen wat ik dacht was WHY !!!! toen mijn collega je vond met familie van je. We stonden maar 100 mtr van de plaats te slapen. Why hebben we niks gehoord of gemerkt..... Wens de familie en vrienden heel veel sterkte toe