Man mishandelt vier buren

Toegevoegd: 06-09-2009, 22.18 uur
Door: Manfred Berrevoets
VLISSINGEN - In de President Rooseveltlaan in Vlissingen werd zondag om 08.30 uur een 46-jarige Vlissinger aangehouden.

De man heeft sinds enige tijd een conflict met zijn buren. Zondagochtend escaleerde dit en na een verhitte discussie heeft de man zijn buren en twee bezoekers met een stuk hout geslagen. Alle vier, drie mannen van 23, 25 en 45 en een 49-jarige vrouw, liepen schrammen en bulten op. Ze hebben allemaal aangifte gedaan van mishandeling.

De 46-jarige buurman is in verzekering gesteld.

Anoeschka (12-9-2009 om 17:56)
Te belachelijk voor woorden dit, al heb je nog zoveel last van je buren dan doe je nog niet zoiets en paula ken je de zogenaaamde etters? Vind het nogal voorbarig
Paula (9-9-2009 om 19:55)
Ik geef de buurman groot gelijk, als je zo een overlast hebt van zulke ettertjes.. zeker als je weet hoe ze zijn!!
Dara (7-9-2009 om 17:42)
Beter een goeie buur dan een verre vriend.Maar het moet toch niet gekker worden.
Belachelijk (7-9-2009 om 17:03)
Jammer van het geweld, maar als je de voorgeschiedenis kent begrijp je wel waarom de 46 jarige man zijn geduld verloor. Asociaal gedrag ( de mannen van 23 en 25 jaar ) wordt niet aangepakt, dus zolang je maar niet mept kun je een ander net zolang treiteren totdat hij degene is die mept. Asociaal!
Dr.acula (7-9-2009 om 09:49)
Misschien was de man het zat de overlast door de buren en heb het hout in eigen hand genomen,dan kan ik het begrijpen tegen 4 "man". het is niet goed te spreken,maar als je door niemand word geholpen ga je zelf oplossingen zoeken. het was "misschien" een slachtoffer die nu een dader is.