Gereanimeerde man overleden

Toegevoegd: 10-01-2010, 20.25 uur
MIDDELBURG – De 47-jarige man die zaterdag in Middelburg op een fietspad onwel werd en lange tijd werd gereanimeerd is overleden. Dat heeft de politie zondag bekend gemaakt.

Het slachtoffer fietste volgens de politie rond 12.45 uur samen met zijn twee zoontjes van 9 en 10 jaar over de Torenweg. De man werd onwel, maar kon nog wel van zijn fiets stappen. Hierna viel hij en raakte buiten bewustzijn.

Omstanders, politiemensen en medewerkers van de gemeente Middelburg startten met reanimatie. De traumahelikopter kwam ter plekke voor medische assistentie. De Middelburger is met de ambulance naar het ziekenhuis in Vlissingen gebracht. Daar is hij later overleden.

Zie ook:

- Man kritiek na van Torenweg Middelburg (09-01-2010)

Mike b (11-1-2010 om 22:45)
Hartverscheurend, als ik aan deze kinderen denk. Ik wens de betreffende familie veel sterkte met het verwerken van dit plotselinge verlies .
Conny (11-1-2010 om 07:39)
Heel veel sterkte aan de nabestaande van deze man...in het speciaal zijn twee zoontjes. Hier zijn geen woorden voor... Sterkte ook aan de hulpverleners...
Dima (11-1-2010 om 07:17)
Veel sterkte voor de nabestaaaden ! en ook voor degene die gereanimeerd hebben... het is altijd weer triest om te horen dat het niet heeft mogen baten !
Japiejo (10-1-2010 om 22:55)
Die zoontjes zijn voor de rest van hun leven getekend, ik hoop dat die goede nazorg krijgen... mn medeleven voor de nabestaanden.
Marja (10-1-2010 om 22:10)
Vreselijk dat de kindenen dit zo moeten meemaken. Nabestaanden, heel veel sterkte met het verlies en het verwerken. Marja
Een meelevend iemand (10-1-2010 om 21:26)
Ik wens de famillie en vrienden van deze man veel sterkte bij dit verlies