Geen files

Vrouw vast in auto na ongeluk Hansweert

Toegevoegd: 10-01-2010, 23.45 uur
HANSWEERT -  Op de Reeweg in Hansweert is zondag omstreeks 17.00 uur een 65-jarige automobiliste uit de gemeente Kapelle met haar auto in de sloot beland.

De vrouw kon zelf uit de auto komen, maar een 79-jarige passagiere uit dezelfde gemeente kon dat niet. Nadat de auto door de toegesnelde brandweer uit de sloot getrokken was, kon de vrouw ongedeerd het voertuig verlaten.

Ook de bestuurster raakte niet gewond en zelfs de auto bleef onbeschadigd.

Marie (12-1-2010 om 16:18)
Dat maakt toch helemaal niet uit hoe hij erin is gegleden! die mensen zullen vast erg geschrokken zijn net als bij die 2 vrouwen uit Terneuzen die vorige week vrijdag in de sloot waren belandt. En als dan de hulpdiensten komen lijkt het voor jou wel uren te duren!
Mariette (12-1-2010 om 00:45)
Nou, een wonder was het niet hoor. De titel van het stukje komt veel heftiger over dan dat het was. De vrouw zat niet echt "vast" en een ongeluk kon je het nou ook niet noemen. De auto wa heel zachtjes doorgegeleden en de inziitenden hoogstens geschrokken.
Jedidja (11-1-2010 om 12:42)
Wonderen bestaan nog!!!