Opzet in spel bij ongeluk met letsel

Toegevoegd: 05-04-2010, 23.16 uur
KOUDEKERKE - In Koudekerke is zondagavond iemand gewond geraakt nadat hij tegen een stoeptegel was gereden die opzettelijk overeind was gezet.

Het slachtoffer, een 17-jarige bromfietsster uit de gemeente Veere reed zondag rond 22.30 uur over de Middelburgsestraat, komende uit de richting van Koudekerke en gaande in de richting van Middelburg.

Toen het meisje over een schuin omhoog staande stoeptegel in het fietspad reed, kwam het meisje ten val. Ze is met een pijnlijke rug en schouder overgebracht naar het ziekenhuis in Vlissingen.

Uit onderzoek is volgens de politie gebleken dat de stoeptegel met opzet overeind is gezet. De politie is op zoek naar getuigen die iemand op het fietspad bezig hebben gezien.

Inge (6-4-2010 om 20:58)
Asfalteren die handel, dan heeft niemand last van losliggende tegels, en komt ook niemand op het idee de tegels overeind te zetten. Ik hoop dat ze de dader vinden. Sterkte aan het slachtoffer.
Patrick (6-4-2010 om 14:39)
Ik ga hier zeker geen oordeel over geven maar als ik met mijn scooter naar mijn werk rijdt over het fietspad vanaf brug Sluiskil richting het pontje dus aan de oostzijde. Dan voel ik de stoeptegels behoorlijk tekeer gaan waarschijnlijk door de kleine wieltjes van mijn scooter !!!!!!!!!!
Jw (6-4-2010 om 12:16)
Ik reed erlangs toen de politie bezig was. Helaas niets ervoor gezien. Vind overigens wel dat ook dat deel van het fietspad geasfalteerd dient te worden, veel veiliger! Hopelijk vragen ze in de buurt rond voor aanwijzingen. Vroeg me gisteren af waarom ik het al die tijd niet op hvzeeland zag staan.