Ruim 50km per uur te hard Kruiningen

Toegevoegd: 15-04-2010, 22.32 uur
KRUININGEN - Een 31-jarige motorrijder uit Heinkenszand is vanochtend in Kruiningen betrapt op een fikse snelheidsovertreding.

De man werd rond 09.10 uur betrapt toen hij met een gecorrigeerde snelheid van 130 kilometer per uur over de Oude Rijksweg reed. Ter plekke geldt een limiet van 80 kilometer per uur. De motorrijder reed dus maar liefst 50 kilometer per uur te hard.

Tegen de man is tevens proces-verbaal opgemaakt. Zijn rijbewijs is hij voorlopig kwijt.

RR (18-4-2010 om 12:43)
Laat de politie nu eens de capaciteit inzetten waar het echt wat oplevert.vb bij de zware criminaliteit. Maar ja, die lopen onaantastbaar rond beschermd door dure advocaten. Dan is het makkelijker een burgertje van de weg te plukken. Kost minder. Levert meer op.
Hp (16-4-2010 om 16:33)
@ bikers Daar ben ik het niet mee eens, als je over de maximum snelheid rijdt hoeft het niet te betekenen dat je een asociale weggebruiker bent. Als je over de max snelheid zit buiten de bebouwde kom of op de snelweg en daar niemand mee in gevaar brengt, dan heb ik er niks op tegen.
Lubald (16-4-2010 om 15:31)
Is het geen brommetje pesten dan moeten ze wel de motorrijder hebben. Laat ze eerst de auto's allemaal eens bekeuren die op de Oude Rijksweg te hard gaan. Ja en aan de andere kant je moet je aan de snelheid houden maar de politie doet dit zelf helaas ook niet altijd.
Bikers (16-4-2010 om 12:08)
Weer zo een asociale motorrijder, wat is er toch mis met die lui ? ik vind de straffen ook veel te slap, als men nu eens het aantal km's dat men boven de 50 te hard zit nu eens automatisch omzet in jaren rijontzegging ?