Vrouw aangerand tijdens joggen

Toegevoegd: 22-05-2010, 13.41 uur
Door: Manfred Berrevoets
CLINGE - Vrijdag is op de Blomweg in Clinge een vrouw lastiggevallen door een onbekende man.

De vrouw was aan het joggen toen plots een man op een racefiets naast haar kwam rijden en haar vastpakte. Ze wist te ontkomen maar een eindje verder blokkeerde hij haar de toegang en deed haar oneerbare voorstellen.

Gelukkig kwam op dat moment een auto aanrijden waardoor de man schrok en er vandoor fietste. De vrouw is door deze automobiliste naar huis gebracht.

De politie vraagt of meer mensen het slachtoffer zijn geworden van deze 'wielrenner'. Ze worden verzocht contact op te nemen met 0900-8844.

Zonaanbidder (24-5-2010 om 16:03)
Heb horen zeggen dat er bij de perk een, wat oudere man,. op wielrenfiets daar alle jonge meisjes staat te begluren.Staat er wel vaker. Is hier al wat bij opgevallen, misschien is het wel de zelfde.
Francois (24-5-2010 om 15:41)
Ik snap niet wat zo'n figuur bezield, ga dan lekker effe langs zo'n club, in het grensgebied heb je er genoeg van. Is het dan een machtspelletje waar die gozer opgewonden van raakt?? Zeker aangifte doen, uiteindelijk maakt ie een fout en kunnen andere aangiftes gekoppeld worden. Herkenning etc...
Pippa (23-5-2010 om 22:53)
Een paar jaar geleden ook lastig gevallen door een gek op een racefiets,heb gelijk politie gebeld ,1 maand later stond een signalement in de krant van dezelfde vent die een meisje had lastig gevallen Graag gelijk aangifte doen!!
Daisy. (23-5-2010 om 19:30)
Dit is toch niet meer normaal? Je kan als vrouw niet eens meer alleen over straat!! Hoop dat die wielrenner al opgepakt is, van mij mogen ze hem minimaal 3jaar opsluiten. Hopelijk leren andere mensen hier van.
Francois (23-5-2010 om 17:28)
@Jan Ik snap je reactie maar ik denk dat een zeden slachtoffer het heel moeilijk heeft om de dader nogmaals onder ogen te zien. Misschien was de bestuurder ook een vrouw, uit het artikel blijkt van wel. Netjes die behulpvaardigheid van de bestuurder.
F (22-5-2010 om 20:11)
@Ja-Ja; En wielrenners heb je bijna niet he momenteel, internationaal wielerweekend.