Jongeman rijdt 137 op 80-weg

Toegevoegd: 26-06-2010, 09.50 uur
BIERVLIET - Tijdens een snelheidscontrole op de Middenweg (N61) bij Biervliet is vrijdag rond middernacht het rijbewijs ingenomen van een 19-jarige automobilist uit Oostburg.

De man reed met een snelheid van 137 kilometer per uur daar waar 80 kilometer per uur is toegestaan. Omdat hij meer dan 50 kilometer per uur te hard reed, kreeg hij een stopteken waarna hij zijn rijbewijs moest inleveren.

Ronald (27-6-2010 om 22:09)
@Ewout. Niet verzonnen, wel lang geleden, tussen 1996 en 2000. In die periode woonden mijn ouders aan die kant en kwam ik er dus regelmatig langs. Hij deed "iets" met de kast, stapte in en ging er met meer dan toegestane sneldheid vandoor.
John (27-6-2010 om 11:17)
Overdreven reactie's weer, net of iedereen hier alrijd netjes zich aan de snelheid houdt. Daarnaast waren jullie en net als ik vast niet bij. Te hard is te hard en dat weet je als bestuurder maar daarom hoeft die rond middernacht nog geen gevaar geweest te zijn voor een ander.
Ewout (27-6-2010 om 00:36)
@ Ronald: dat is dan wel een hele tijd geleden, of verzonnen. die flitspaal is al jaren digitaal, en staat dus rechtstreeks in verbinding met de politie.
Z (26-6-2010 om 22:44)
Ik hoop dat zijn vader hem ook een flink pak op zijn donder geeft, de snotneus.
De oudere ervaren bestuurder (26-6-2010 om 18:27)
Ik zou zeggen, begin maar helemaal opnieuw, theorie, lessen, examen, de hele mik.
Ronald (26-6-2010 om 10:55)
Goed zo, het is een dodenweg! Zelf een keer gezien dat een agent in burger het rolletje uit de flitskast verwisselde bij de Braakman. Daarna ging hij met een noodgang richting bureau om de boetes te innen. Ik wou toen kijken hoe hard hij ging en probeerde te volgen. Bij 110 heb ik het opgegeven.