1 file van totaal 3 km

Traumaheli voor koortsstuip Sluiskil

Toegevoegd: 07-07-2010, 21.06 uur
De traumahelikopter landde op een grasveldje.
© Foto: Roland de Jong / Provicom
SLUISKIL - De traumahelikopter is vanavond in Sluiskil geland voor iemand met een koortsstuip.

De toestand van de patiënt in een woning aan de Drostlaan verslechterde rond 19.35 uur dusdanig dat de twee opgeroepen ambulances de komst vroegen van de traumahelikopter uit Rotterdam. De helikopter landde bij een grasveld naast de supermarkt.

Over de exacte toestand van de patiënt is niets bekend.

Yvonne (12-7-2010 om 15:31)
Kleindochter is weer naar huis,gestart met epileptie-medicijnen,verder onderzoek gebeurd in Terneuzen.bedankt voor alle steunbetuigingen,ook namens de ouders.
B. (8-7-2010 om 22:53)
Heel veel sterkte en beterschap. Goed dat uw kleindochter op alles wordt onderzocht, al is dat ook een vervelende periode. Koortsstuipen zelf zijn niet zo erg, de bijkomende zaken maken het gevaarlijker. Ik ken het van mijn zoon, was ruim 1 toen die het een aantal jaar geleden had.
Yvonne (8-7-2010 om 15:18)
Het patientje waarvoor de traumaheli kwam is ons kleinkindje ( 1 jaar oud). Ze is naar het UZ Gent gebracht, het gaat nu iets beter met haar. Ze is onderweg naar het zkh weer bij bewustzijn gekomen. Voorlopig zullen ze haar in het zkh houden, ze zijn nu bezig met verdere onderzoeken.
*zucht* (8-7-2010 om 09:33)
Ik wens alle betrokkenen en naasten heel veel sterkte...
Sleep twitch (7-7-2010 om 21:16)
Daar kan je idd goed beroerd van zijn ineens.