Geen files

Ponyclub gedupeerd door inbraak

Toegevoegd: 12-07-2010, 22.02 uur
Door: Manfred Berrevoets
KAPELLE - Aan het Donkerwegje in Kapelle is een ponyclub gevestigd waar kinderen uit Kapelle regelmatig spelen en paardrijden. In de nacht van zondag op maandag is in de caravan, die op het terrein van de Ponyclub staat, ingebroken.

De inbraak heeft plaatsgevonden tussen 20.00 uur zondagavond en maandagochtend 10.00 uur. De deur van de caravan is opengebroken en uit de caravan is een printer weggenomen en speelgoed voor de kinderen.

Ook werden vernielingen aangericht in de caravan. Een schadebedrag is niet bekend.

B. (14-7-2010 om 08:23)
Waarom nou iets waar kinderen hun plezier kunnen vinden en dan ook nog vernielen, waar is dat voor nodig. Zo laf en kinderachtig zeg bahbah. Als ze maar zwaar gestraft worden
Jo (13-7-2010 om 20:54)
Wat ben je zielig als je aan speelgoed van onschuldige kinderen moet zitten !!!!!Hopen dat ze deze mafkees pakken!!Hoop dat ze een flinke straf krijgen ,en niet een een of andere lullige taakstraf van een paar uur!!
J.Francke (13-7-2010 om 09:13)
Kunnen die knuppels nog niet eens van kinderspullen afblijven? Als ze ze te pakken krijgen moeten ze zelf maar eens al kind behandeld worden.