Ongeval op Polredijk bij Veere

Toegevoegd: 17-07-2010, 00.31 uur
Het eenzijdige ongeval op de Polredijk bij Veere Het eenzijdige ongeval op de Polredijk bij Veere
Het eenzijdige ongeval op de Polredijk bij Veere
© Foto: Manfred Berrevoets / Provicom
Door: Manfred Berrevoets
VEERE - Bij een ongeval op de Polredijk bij Veere is vrijdagavond vermoedelijk één persoon gewond geraakt.

Rond 20.00 uur raakte een bestuurder van een motor van de weg en reed de dijk af. De bestuurder kwam samen met zijn passagier onder aan de dijk op het fietspad tot stilstand.

Beide personen zijn onderzocht door een toegesnelde ambulance. Over de toedracht van het ongeval en de verwondingen van het slachtoffer is geen duidelijkheid. De motor is weggesleept.

Feanyth (19-7-2010 om 12:55)
Wil even reageren. Ben zelf de bestuurster van de motor geweest en reed niet te hard. Zat achter een auto en reed maar 60km. Door een steentje onder m'n voorwiel voelde ik m'n motor een tik geven. Voordat ik kon corrigeren kwam ik in de berm en ben ik samen met m'n passagier gelanceerd geworden.
Natas (18-7-2010 om 10:51)
Rob wat weet jij ervan? ze scheuren als gekken,en als men dan plotseling moet remmen voor konijn of wat dan ook, met die snelheid dan is de kans op ongelukken groot,en met aangepaste snelheid kan men nog vaak optijd remmen zonder kleerscheuren heeft men meer tijd om te reageren.
Hulpverlener (18-7-2010 om 10:00)
Ik doelde dus met " mijn voorganger" op Bax. @Roeland: Bedenk wel dat voor dergelijke ongevallen een hoop hulpverlening op gang komt. En dat betalen wij met z'n allen dus zou ik zeggen: rij fatsoenlijk en beperk de risico's. Onnodig risico's nemen is dus asociaal en onacceptabel.
Hulpverlener (17-7-2010 om 16:52)
Mogen zeggen of niet, ik sluit me bij mijn voorganger aan. Het is zeker niet voor het eerst dat het hier met motoren mis gaat....
Roeland (17-7-2010 om 16:52)
@Bax Ach, zolang ze alleen zichzelf er mee bezeren zie ik het probleem niet. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. U mag ook gewoon zeggen dat het een circuit voor motorrijders is.
Ducati-mike (17-7-2010 om 15:10)
Bochten zijn daar perfect,en je kan er ook gewoon snel en veilig door heen,alleen de eerste 2-3 bochten vanuit vrouwenpolder richting veere,zijn bezaaid met stenen,vorige week ook een goede slipper gehad,en reed niet hard!bleef tevens wel overeind!