Vrouw overleden na ongeluk België

Toegevoegd: 22-08-2010, 14.29 uur
SLUIS - De jonge vrouw uit Sluis die donderdagavond zwaargewond raakte bij een ongeluk met een quad in Knokke is overleden. Dat melden diverse media.

De 19-jarige vrouw reed samen met een 24-jarige andere Nederlander op een quad. Deze werd op de kruising van de Natiënlaan met de Sluisstrtaat aangereden door een 28-jarige man die in een auto met Nederlands kenteken wilde draaien op het kruispunt.

De vrouw uit Sluis raakte ernstig gewond. Volgens de Belgische krant Het Nieuwsblad werd de vrouw na het ongeluk al snel hersendood verklaard. De vrouw zou inmiddels in het ziekenhuis aan haar verwondingen zijn bezweken.

De bestuurders van de auto en de quad raakten slechts lichtgewond.

Zie ook:
- Vrouw uit Sluis ernstig gewond in Knokke (20-08-2010)

Luc vandevelde (23-8-2010 om 11:51)
19jaar,, veel te jong om nu al te sterven, een jong leven heeft ons moeten verlaten en raakt ons diep. Wij wensen de familie en vrienden ook sterkte toe met dit verlies. We zijn er bij jullie in gedachten en leven met jullie mee. Veel liefs en sterkte, luc-jacqueline en de kinderen
Vlinder (23-8-2010 om 08:56)
Heel veel sterkte voor familie, vrienden en iedereen die van dit meisje hield. Er zijn geen woorden die nu troost kunnen bieden, al hoop ik dat onze vorm van steun jullie een klein beetje kracht mag geven om hier door te komen. Sterkte bij het verwerken van dit grote verdriet.....
Evert (22-8-2010 om 14:51)
Langs deze weg heel sterkte aan familie en vrienden toegewenst