Bejaarde man beroofd in woning

Toegevoegd: 03-09-2010, 00.23 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - Woensdag tussen 19.00 uur en 20.00 uur is een man beroofd in zijn woning gelegen aan het Bastion in Middelburg.

Bij de 86-jarige man werd aangebeld door twee meisjes die vroegen of ze binnen mochten wachten waarop de man hen binnenliet. Een van de meisjes bracht een bezoek aan het toilet. Het andere meisje vroeg iets te drinken en waste haar handen.

Toen de meisjes vertrokken waren ontdekte de man dat er een geldbedrag uit zijn woning was weggenomen.

B. (5-9-2010 om 13:00)
We mogen niet veroordelen hier? Ze hadden niet mogen stelen!!! Ik ben ook niet rijk, maar heb nog nooit van mijn leven iets gestolen.
Kakker (4-9-2010 om 23:38)
Pat en Natas, jullie mogen het bij mij eens proberen! Jeetje, wat een debiele ideeën. Jullie sporen niet echt, volgens mij. Asociaal, meer wil ik er niet van zeggen.
MotoRob (4-9-2010 om 14:03)
@Dolblij, of die meisjes nu wel of niet gedwongen werden, het blijft een misselijke streek om een bejaarde man te beroven, bovendien kunnen ze zelf naar de polite gaan als er sprake is van dwang door loverboys.
Souburger (4-9-2010 om 13:26)
@ He doblij.... weet jij hier meer van????? Het moesten mijn kids zijn die gaf ik persoonlijk nog aan bij de politie!!!! je moet met je handen van andermans spullen afblijven.. en vooral van weerloze ouderen..
Ikke (4-9-2010 om 11:30)
Uit een aantal reacties hier blijkt de verloedering wel in onze samenleving. Heb je wat minder, kom je te kort, of welke variatie dan ook, dan is het blijkbaar legitiem om aan andermans spullen te komen. Werkelijk wat een asociale houding. Je steelt NIET.
Sandra (4-9-2010 om 11:00)
Wat een mentaliteit,stelen van rijken is niet zo erg?waar slaat dat op?mensen die geld hebben werken daar meestal hard voor,dus waarom zou je daar dan wel van mogen stelen.dat armen armer worden,aan wie ligt dat?aan de mensen die rijk zijn?belachelijke redenatie die met jaloezie gepaard gaat.