Politie zoekt getuigen brandstichting

Toegevoegd: 03-09-2010, 08.17 uur
Bij daglicht is de schade goed te zien.
© Foto: Eric de Thije
WESTDORPE - Vrijdag omstreeks 04.30 uur werd door een toevallige passant een brandende kledingcontainer aan de Bernhardstraat in Westdorpe ontdekt.

De passant reageerde meteen en haalde de container weg van de gevel waar deze tegenaan stond. Hierdoor werd erger voorkomen. De gealarmeerde brandweer van Westdorpe kon daarna al snel het sein brandmeester geven.

De politie vermoedt dat er sprake is van brandstichting en is op zoek naar getuigen. Deze kunnen zich melden bij een nabijgelegen politiebureau of op het nummer 0900-8844.

S (3-9-2010 om 18:48)
Ja inderdaad de oorzaker beseft er helemaal niks van voorhetzelfde geldt waren er inderdaad mensen omgekomen er was heel veel geluk dat die voorbijganger er was en iedereen optijd weg kon
C (3-9-2010 om 11:28)
Ik weet niet of de veroorzaker van dit ook beseft wat voor een ramp dit had kunnen worden, als die ene persoon de brand niet had ontdekt, dan hadden er mensen kunnen doodgegaan, doordat het hele pand in de brand was komen staan.