Vrouw ingesloten en betast

Toegevoegd: 21-09-2010, 20.45 uur
VLISSINGEN - In de Bonedijkestraat in Vlissingen is vorige week zondag een jonge vrouw door een groepje tegengehouden en betast. Dat heeft de politie nu pas bekend gemaakt.

De vrouw werd op de bewuste zondag 12 september tussen 03.00 en 03.15 uur door een groepje mannen lastiggevallen. De vrouw fietste door de straat en werd door de groep tegengehouden. Ze werd ingesloten en onzedelijk betast. Toen er een auto voorbijreed gingen de mannen er vandoor.

De politie is op zoek naar getuigen.

Joni (25-9-2010 om 14:09)
Dit schorem moeten ze aan het werk zetten ,dan zijn ze wel moe s'nachts en slapen ze wel! Het is van de gekke dat je hier in nederland niet meer gewoon je gang kan gaan !Of je word wel beroofd van alles of dit! Laten werken die handel en uitkeringen stoppen misschien dat er dan wat bereikt word.!
Rob (25-9-2010 om 13:17)
Gewoon terugsturen naar het eiland waar deze jongens vandaan komen.... !
Karel (25-9-2010 om 10:51)
De avond dat dat mij overkwam en ik overstuur de politie belde kreeg ik enkel te horen dat ze een wagen langs zouden laten rijden. Nooit meer wat van gehoord! Gek he, dat die schoften gewoon doorgaan?? Ze worden ook niet gestraft! Triest bericht tijd voor harde acties! politie moet middeln krijgen
Boldera (24-9-2010 om 16:47)
Omdat ik, als ik nachtdienst heb, tot 3u00 werk en dan naar huis loop ben ik dom bezig zeker? Moet ik voor die waardeloze 700mtr een taxi pakken die me voor mijn deur afzet? Alleen omdat ik van mijn werk naar huis loop en zieke figuren mij mijn veiligheid afnemen? En maar bezuinigen op justitie.
Rinus (24-9-2010 om 11:53)
Het laffe is dat ze wegrennen!!! Schorem van de bovenste plank!!!!! Hopelijk krijgt de politie ze te pakken, maar het zullen wel weer de bekende figuren zijn die weer niets gedaan hebben. Dat stelletje lafbekken!!!!~
VdVonck (23-9-2010 om 21:30)
Een jonge vrouw kan ook in de 20 zijn.. Waarom zou zij om deze tijd niet meer buiten kunnen komen? Dit soort tuig hoort binnen! Achter slot en grendel wel te verstaan. Die hoor je uit de maatschappij te halen, dumpen op een eiland o.i.d.