Slachtoffer ongeval Dreischor overleden

Toegevoegd: 27-09-2010, 09.41 uur
Door: Manfred Berrevoets
DREISCHOR - De 73-jarige man die vrijdag zwaargewond raakte bij een ongeval in Dreischor is aan zijn verwondingen overleden. Dit heeft de politie Zeeland bekend gemaakt.

Het ongeval vond vrijdag rond 12.05 uur plaats op de kruising van de Dreischorsedijk met de Gaanderse'sweg. De man verleende geen voorrang aan een 52-jarige automobilist uit de gemeente Schouwen-Duiveland. Door het ongeval kwam de auto van de 52-jarige man onderaan de dijk tot stilstand. Hierbij werd een paard geraakt, het dier overleed ter plaatse.

Met behulp van de brandweer is de 73-jarige man uit zijn auto geknipt. Medische hulp werd verleend door personeel van de ambulance en de traumahelicopter. De man is in kritieke toestand overgebracht naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam waar hij zaterdag aan zijn verwondingen is overleden.

Zie ook:
- 24/09/2010: Zwaargewonde bij ongeluk Dreischor

Addie (27-9-2010 om 23:23)
Wens de fam heel veel sterkte.
H//// (27-9-2010 om 22:16)
Fam j heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.En snap niet dat er zo veel mensen oordelen, terwijl ze er niet bij zijn geweest.