Slachtoffer ongeval Kortgene overleden

Toegevoegd: 24-12-2010, 17.39 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - De 20-jarige automobilist die vanmorgen zwaargewond raakte bij een ongeval in Kortgene is overleden. Dit heeft de politie zojuist bekend gemaakt.

De man reed rond 5.15 uur vanmorgen op de Oost Westweg tegen een sneeuwschuiver die voor hem reed en schoof er vervolgens onder met zijn auto. De sneeuwschuiver werd bestuurd door een 24-jarige man uit de gemeente Veere.

brandweer is ruim een uur bezig geweest om de man te bevrijden. Hij is vervolgens in kritieke toestand per ambulance overgebracht naar een ziekenhuis in Rotterdam. Hier is de man later vandaag aan zijn verwondingen overleden.

Zie ook:
- 24/12/2010: N255 afgesloten na tweede ongeluk
- 24/12/2010: Ernstig ongeluk bij Kortgene

A (29-12-2010 om 19:34)
@ugur: wie ben jij om hierover te oordelen? was je erbij? behoor je tot de technisch recherche? ik geloof het niet maak het voor jezelf makkelijker en haal je geen dingen in je hoofd, wacht tot je de feiten hoort! sterkte voor de nabestaanden, maar ook zeker voor de bestuurder van de sneeuwschuiver!
VdVonck (27-12-2010 om 21:57)
Ronduit triest dat de bestuurder van de schuiver de schuld krijgt van een aantal van jullie. Vergeet niet dat het slachtoffer achterop hem gereden is. Om 4:15 reed ik over deze weg en ik kon iig niet harder dan 50. Over de oorzaak kunnen wij alleen gissen, het is al erg genoeg voor alle betrokkenen
Mar (27-12-2010 om 21:36)
@Mar:jammer dat je mijn naam blijft gebruiken; ik ben het overigens wel met je eens. Ik wil graag nog zeggen dat ik het doodzonde vind dat er weer een jong leven weg is door een stom pechongeluk. Heel veel sterkte voor iedereen!
Thera (27-12-2010 om 20:25)
Beste Ugur, een sneeuwschuiver met 100 km per uur aan het werk levert niet echt het gewenste resultaat gezien de kans op stuifsneeuw. De bestuurder van de schuiver zal niet voor niets behoedzaam aan het werk geweest zijn.. oordeel en lot hangen niet af van opleiding, inzet of snelheid in het leven.
Ikke (27-12-2010 om 19:29)
Oordelen kan niemand als degene die erbij stonden, wie welke verlichting droeg! Of er na de weersomstandigheden niet te hard werd gereden. Helaas een slachtoffer, helaas iemand die zijn werk deed en er nu jarenlang last van hebben en het een plaats moet geven. Sterkte aan alle betrokkene.
A. (27-12-2010 om 18:37)
@kees. er is niet te hard gereden dat ten eerste. de mensen die aan de wegen bezig zijn zouden zelf in moeten schatten hoe goed of slecht de weg is. als blijkt dat de weg zodanig slecht is lijkt het me niet verstandig stil te gaan staan op de rijbaan. hoe prima de sneeuwschuiver ook verlicht is.