Mogelijk honden vergiftigd Vlissingen

Toegevoegd: 29-03-2011, 18.25 uur
Door: Maximaal
VLISSINGEN - De dierenbescherming Vlissingen waarschuwt huisdierenbezitters op haar website voor mogelijk vergiftigd voedsel in de omgeving van het Nollebos en de sauna in Vlissingen.

Door nog onbekende oorzaak zijn onlangs twee honden overleden. Mogelijk hebben zij in het bos vergiftigd brood gegeten. Een derde hond ligt nog in coma. Ook bij Stichting Amivedi is een melding ontvangen over vergiftigd brood in het Nollebos.

Hondenbezitters doen er goed aan de honden in genoemde gebieden aangelijnd te houden.

Margie (3-4-2011 om 19:52)
Ik heb daar geen woorden voor en sterkte voor het baasje die dat mee moet maken.
Mar (1-4-2011 om 09:14)
@ Willem: Idd, een beetje meer respect voor de diversiteit van onze aardbewoners ( waaronder de dieren ) zou op zijn plaats zijn. En aangezien de mens is uitgerust met een stel hersens zou je die kunnen gebruiken.....wat helaas niet altijd gebeurt.
Willem (30-3-2011 om 15:38)
Het is niet goed om andermans dieren te vergiftigen, ik heb er dan ook geen goed woord voorover. Echter, in Schore zijn vorige week in naam der wet duizenden dieren afgemaakt ,om de mens veilig te stellen. We moeten beter met dieren omgaan op een breed front.
Jedidja (30-3-2011 om 13:41)
Kan het niet zijn dat het gewoon brood lag dat daar al té lang lag? dan is het ook niet meer zo gezond... het lijkt mij toch stug dat iemand zomaar brood met vergif erin rondstrooit... Ulla, je kind kun je niet vroeg genoeg leren nóóit wat van de grond te eten!!!
Jo (30-3-2011 om 12:42)
Als het echt vergiftigd brood zou zijn, dan zouden er ook dode vogels gevonden moeten zijn. Dat is blijkbaar nog niet gebeurd. En als de dode honden ook nog eens uit 1 gezin komen zoals Hester zegt, dan is er misschien wel iets heel anders aan de hand.
Jack (30-3-2011 om 11:23)
@ Roos & Eric, jullie zijn even slecht als de persoon die dit gedaan heeft. Als iedereen zoals jullie dacht zou de wereld helemaal een hel zijn. Elkaar maar afmaken en vergiften omdat "hij het ook gedaan heeft" En Roos trekt nogal conclusies over de persoon die het gedaan heeft, u bent helderziend?