Elektrische fiets gestolen bij winkel

Toegevoegd: 17-04-2011, 17.33 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - Zaterdag tussen 14.30 en 14.45 uur werd bij een winkel in de Johan van Reigersbergstraat een elektrische fiets met een waarde van enkele duizenden euro's gestolen.

Het gaat om een grijs/beige Gazelle, type Easyglider met 8 versnellingen. De fiets is voorzien van twee zwarte fietstassen. De 89-jarige eigenaar was vergeten de fiets op slot te zetten.

Toen hij na hooguit 10 minuten weer uit de winkel kwam, was zijn fiets verdwenen. De politie zoekt getuigen van deze diefstal. Zij worden verzocht te bellen naar 0900-8844. Ook mensen die weten waar deze fiets momenteel is, worden verzocht contact op te nemen.

W. (18-4-2011 om 08:32)
@john: idd, ik heb hetzelfde. aangifte via internet gedaan en niet eens een bevestiging via de post gehad!! je aangifte wordt niet serieus genomen (zo voelt het althans). dus bij deze: grijs/bruine batavus cresendo gejat op station souburg enkele weken geleden op de donderdagmiddag!!
Mar (18-4-2011 om 07:52)
@ Ineke: Het is voor iedereen lullig als je fiets gestolen wordt! En idd John; lang niet iedereen krijgt deze aandacht!
Fietst ook electrisch (17-4-2011 om 21:07)
Jaap (17-4-2011 om 20:58)
Maakt niet uit wat een fiets kost iedereen moet het zelfde behandeld worden als een fiets gestolen word
Ineke (17-4-2011 om 18:01)
Schandaling!Mijn moeder,79 jaar, haar elektrische fiets,nog geen jaar oud, is nog geen 2 weken geleden voor de EMTE winkel gestolen, hij stond op slot! Wat een minne streek om van "Oude Mensen" hun enige (dure) vervoermiddel te stelen! Jatten jullie ook van je eigen Oma of Opa?
John (17-4-2011 om 17:52)
Is dit nu klasse justitie ? normaal maken ze zich niet druk over een fiets maar nu het een dure is wel ? voor de eigenaar hoop ik wel dat ze hem vinden, maar had graag gezien dat ze ook wat meer actie hadden ondernomen voor mijn 500 euro kostende fiets !