Traumaheli voor bevalling in Goes

Toegevoegd: 18-04-2011, 10.17 uur - Update: 18-04-2011, 10.46 uur

GOES - De traumahelikopter is vanochtend ingezet bij een bevalling in het asielzoekerscentrum (AZC) in Goes. Het kindje is helaas overleden.

Rond 08.50 uur kwam de melding binnen dat er problemen ontstaan waren tijdens een bevalling in het complex aan de Albert Plesmanweg. Drie ambulances en de traumahelikopter uit Rotterdam kwamen ter plekke om moeder en kind te helpen.

Volgens de politie heeft het kindje het niet gehaald. Over de toestand van de moeder kon de politie vanochtend nog niets zeggen.

Pw (19-4-2011 om 17:36)
Sterkte voor de nabestaande !
Een Mamma (18-4-2011 om 16:39)
Sterkte aan de moeder van dit kindje en andere nabestaande.. Ook sterkte toch maar weer aan de hulpverleners.. En P een trauma heli is altijd noodzakelijk hopen dat u of u naansten nooit iets erg mogen overkomen.
@john (18-4-2011 om 15:27)
Het zou kunnen dat het om een vroeggeboorte gaat natuurlijk dus dan heb je het niet in de hand natuurlijk .Dit zou een reden kunnen zijn waarom de bevalling in gang kwam dus in het AZC begon
A (18-4-2011 om 15:24)
@ P: Denk toch even na voor je wat schrijft! Sterkte voor de moeder en familie!!
VdVonck (18-4-2011 om 15:04)
Vol ongeloof.. U doet nu precies hetzelfde.. Het gaat inderdaad om een mensenleven.. Voor de ouders is het al erg genoeg! Asielzoekers of niet, ze hebben ook gewoon gevoel net als ons. Heb liever dat ze hier voor uitrukken dan voor een zatlap die om een boom ligt!
Middelburger (18-4-2011 om 14:51)
Aller eerst sterkte met het verlies.. maare wat mij dwars zit persoonlijk is dat ik in de hoofdstad van zeeland woon en nu nie eens meer een fatsoelnlijk ziekenhuis is laat staan een huisarts in de avonduren, als je in veere woont moet je naar vlissingen ! belachelijk.. nu is er een kind overleden