Ernstig bedrijfsongeval Ritthem

Toegevoegd: 24-05-2011, 17.05 uur
RITTHEM - Op het terrein van Verbrugge Terminals in Ritthem heeft vanmiddag een ernstig bedrijfsongeval plaatsgevonden.

Rond 16.05 uur zou op het terrein aan de Engelandweg volgens de politie iemand bekneld hebben gezeten tussen staal. Twee ambulances, een motorambulance en de traumahelikopter uit Rotterdam werden opgeroepen. De helikopter is uiteindelijk niet meer ter plekke geweest.

De politie wilde vanmiddag geen informatie geven over de huidige toestand van het slachtoffer.

Ron (27-5-2011 om 00:55)
Het is wel vaak raak he bij Verbrugge!! Een kennis van mij is arbeidsongeschikt geraakt daar (door stalen pijpen), en Verbrugge zet vervolgens een legertje advocaten (geld zat) in om letselschade uitkering zo laag mogelijk te houden en huren gewoon weer een ander in. Je bent gewoon een nummertje.
Havenwerker (25-5-2011 om 11:15)
@ lion...de platen staal waren gaan schuiven en zijn van de lepels af gevallen. Sterkte voor me colega en de nabestaande.
B.b (25-5-2011 om 08:53)
R wordt gewoon goed gewerkt volgens de regels. Regels staan duidelijk in verschilende talen aangegeven.
Dutch_ (25-5-2011 om 08:41)
Uitermate triest voor slachtoffer, familieleden, hulpverleners en omstanders.
Louis. (25-5-2011 om 07:32)
Verschrikelijk wat er weer gebeurd is maar waar wij zo bang voor waren in 2007. Ze hadden de ploegen die ze toen hadden moeten koesteren maar ja. Veelsterkte voor de nabestaande was tog een stuk beter met Startpeople zeker veiliger.
- (25-5-2011 om 00:21)
Ben zelf net klaar met werken ook bij verbrugge. scaldia terminal. Maar mijn vraag is: is het een vracht wagen chauffeur of een werk nemer van verbrugge ? Want ik zie bij de reacties dus staan dat er een duitse man is overleden. Sowieso veel sterkte voor de nabestaande.