1 file van totaal 3 km

Politie haalt quad van de weg

Toegevoegd: 19-06-2011, 23.08 uur

YERSEKE - De politie heeft zaterdagmiddag in Yerseke een quad van de weg gehaald. Toen de bestuurder van de quad de agenten zag, ging hij er vandoor.

Agenten zagen de quad vervolgens zonder verzekerings- of kentekenplaat in de Govert Flincklaan staan. De bestuurder had zich verstopt in de tuin van een woning. Het bleek te gaan om een 37-jarige man uit Yerseke.

Hij bekende dat hij de eigenaar was van de quad en onder invloed van alcohol had gereden. Hij ging vrijwillig mee naar het politiebureau. Daar kreeg hij een rijverbod van 3 uur en een proces-verbaal.

De quad voldeed niet aan de wettelijke eisen en was niet verzekerd. De eigenaar heeft vrijwillig afstand gedaan van zijn voertuig.

Cor (2-7-2011 om 19:44)
Droinken, onverzekerd. Wie zorgt voor het slachtoffer bij een ongeval met zo'n ééncellige. Precies wij als burgers.
JSV (21-6-2011 om 08:10)
En de zwarte Quad is gisteren staande gehouden in Vlissingen ter hoogte van de afslag bij de boot :-) 2 down, more to go
Arie (21-6-2011 om 00:19)
@peter als je een melding doet dat men 50 rijdt waar je 80 mag doen 'ze' ook niks hoor..
Rien van der Wekken (20-6-2011 om 21:32)
Hahaha, net goed
Kwabonkel (20-6-2011 om 13:51)
Jammer dat zulke fiiguren het verpesten en een slecht voorbeeld zijn voor de nette en respectvolle moter- en quadrijders.
Peter (20-6-2011 om 13:07)
Dit gaat nergens over, als je een melding doet dat mensen op een bepaalde weg tegen de 180 km per uur rijden waar ze maar 80 mogen doen ze niks aan,dit gaat echt mijn pet te boven hoor.