Zwaargewonden bij ernstig ongeval N59

Toegevoegd: 04-07-2011, 19.09 uur - Update: 04-07-2011, 22.28 uur
Door: Manfred Berrevoets
KERKWERVE - Bij een ernstig ongeval op de N59 zijn maandagavond drie personen zwaargewond geraakt.

Rond 18.41 uur vond het ongeval plaats ter hoogte van Kerkwerve. Een van de auto's is na het ongeval in brand gevlogen. Bij het ongeval zijn drie personen zwaargewond geraakt. De bestuurder van de auto die in brand is gevlogen heeft zware brandwonden opgelopen.

Twee slachtoffers zijn met ambulances naar ziekenhuizen in Rotterdam vervoerd. Een persoon is met de traumahelikopter naar een ziekenhuis in Rotterdam gebracht. De brandweer is uitgerukt met twee blusvoertuigen en een hulpverleningsvoertuig.

Ook zijn er twee traumahelikopters en vier ambulances ter plaatse geweest. De toedracht van het ongeval is nog niet bekend.

Jaantje (6-7-2011 om 12:39)
Wat een uitspraak: JOJO waar haal je het lef vandaan om zo'n uitspraak te doen, is het al niet triest genoeg voor de familieleden, laat het aan de experts over en zeg en schrijf geen domme dingen, denk na. Denk eens aan de familie en nabestaanden. Ik wens de familie heel heel veel sterkte toe.
Anuniem (6-7-2011 om 09:05)
Er is hier sprake van een frontale botsing. De persoon van de uitgebrande auto zou op de verkeerde weg helft hebben gereden. Ja, inderdaat de bij rijder is helaas over leden. De andere persoon heeft vele zware verwondingen.
Dropje (5-7-2011 om 22:01)
Wat een domme reactie van Jojo. Hoe kom je er bij dat er te hard gereden is? Dat is op niet 1 foto te zien. Als je zulke uitspraken doet kom je volgens mij niet verder dan je eigen tuinhek...... Je kan beter aan de experts overlaten om uit te zoeken wat de oorzaak geweest is.
Gun (5-7-2011 om 15:13)
Sterkte en hopelijk genezen ze alle drie slachtoffers z.s.m ..
Inwoner (5-7-2011 om 13:24)
Helaas las ik net op twitter dat er een slachtoffer is overleden sterkte aan de familie en sterkte en beterschap aan de andere personen