Man overleden na ongeval N59 Kerkwerve

Toegevoegd: 05-07-2011, 13.52 uur - Update: 05-07-2011, 15.26 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - Een van de slachtoffers die maandag betrokken was bij het ernstige ongeval op de N59 bij Kerkwerve is overleden. Dit heeft de politie bevestigd.

Het gaat om een 60-jarige man uit Zierikzee welke in het ziekenhuis in Rotterdam is overleden aan de gevolgen van het ongeval. De politie kan nog niet zeggen in welk voertuig de man zat.

Bij het ernstige ongeval raakten nog twee personen zwaargewond. Een 24-jarige man en een 60-jarige man, beiden uit Zierikzee liggen nog in het ziekenhuis. Over de aard van hun verwondingen is nog niets bekend.

Zie ook:
- 04/07/2011: Zwaargewonden bij ernstig ongeval N59

Arnemuidenaar (5-7-2011 om 14:14)
Wat een vreselijk ongeluk,We wensen de betrokkenen en al hun nabestaanden heel veel sterkte en kracht toe om dit te verwerken,we bidden voor juliie
Ivar (5-7-2011 om 13:56)
Veel sterkte voor de nabestaande echt vreselijk !!