Brandstichting huis Terneuzen

Toegevoegd: 13-08-2011, 07.50 uur - Update: 14-08-2011, 09.38 uur
De brand is vermoedelijk aangestoken.
© Foto: Tim Koster
TERNEUZEN - In een woning aan de Corellistraat in Terneuzen heeft vrijdagavond brand gewoed. Het vuur is mogelijk aangestoken.

De brand werd rond 00.25 uur ontdekt. Buurtbewoners zagen rond dat tijdstip iemand hard wegrennen vanaf de woning. De brandweer schaalde op naar middelbrand omdat het vermoeden bestond dat er nog iemand in de woning aanwezig was.

Bij aankomst van de brandweer bleek het om een klein brandje te gaan en was de persoon al in veiligheid. De ambulancedienst kwam wel ter plekke, maar hij bleef ongedeerd. Om 00.40 uur gaf de brandweer het sein brand meester. De tweede tankautospuit is uiteindelijk niet meer ingezet. Eén tankautospuit en een hoogwerker waren wel ter plaatse.

De politie heeft na de brand een man uit Terneuzen aangehouden op verdenking van brandstichting.

Onbekend (31-8-2011 om 18:33)
Vandaag bekend geworden dat verdachte blijft vastzitten tot 28 november 2011 de dat dat de werkelijke zitting zal plaatsvinden!!
Onbekend (13-8-2011 om 10:17)
Tja zo zie je maar weer he. dat je tegen woordig nergens meer veilig bent waar je ook bent