Nepcollectant aangehouden

Toegevoegd: 09-09-2011, 21.29 uur
OOST-SOUBURG - Vrijdag om 16.15 uur is in de Diezestraat in Oost Souburg een 32-jarige man uit die plaats aangehouden.

De man was aan het collecteren maar had daarvoor geen vergunning en op de collectebus zat geen zegel.Hij verklaarde dat hij een paar weken geleden de collectebus had gevonden en een extraatje wilde verdienen.

De collectebus met inhoud is in beslaggenomen en de man is meegenomen naar het bureau.

Arie (11-9-2011 om 20:37)
Wat een hartverwamende reacties toch weer op dit bericht! Gelukkig blijven de collectanten gewoon komen, en daarom geef ik de volgende keer wat extra, en als ze wat later aanbellen dan is dat geen probleem. Go you collectanten!
Zeeuwse mevrouw (11-9-2011 om 19:36)
@ M@r Kijk dat is een goede actie van Etos! Maar dat wordt ook niet door hun opgedrongen om te kopen. Koop je het dan is het goed zeker voor KIKA , koop je het niet oke jammer dan even goede vrienden natuurlijk.
M@r (11-9-2011 om 09:12)
Ik wil graag iets positiefs melden; Etos in Vlissingen verkocht gisteren alle geurtjestesters voor 2 euro en de opbrengst hiervan gaat naar Kika. Een prima initiatief: klanten blij en Kika blij. Zo kan het ook dus.
Zusje (11-9-2011 om 00:14)
Jammer jammer..binnenkort ga ik ook weer de straat op voor de brandwondenstichting. en als mensen dan nu al denken we doen niks in die collectebus..tja waar loop ik dan voor in weer en wind.. er zijn ook nog genoeg eerlijke mensen hoor met het hart op de goede plaats..
Andere Marco (11-9-2011 om 00:09)
@Jeroen. 13jr of welk leeftijd dan ook, je hoort dat zo ie zo niet te doen...stelen is dit. Nu even mezelf tegen spreken, toch vind ik het ook weer raar dat je niet op je eigen manier geld verdienen, want hoe zit het dan met marktjes waar kindjes met dekens op de grond aan het verkopen zijn?
Zeeuwse mevrouw (10-9-2011 om 22:01)
Ze zouden heel dat collectanten gedoe en geschooi via telefoon, bij winkelcentra moeten verbieden. Als mensen willen geven storten ze wel geld. Trouwens moeten ze maar eens wat minder miljoenen en miljoenen naar het buitenland geven,maar eens in de gezondheidszorg, vor bv onderzoek naar ziekten. Hebben ze dat hele gedoe van collecte s niet eens meer nodig. Maar nee de buitenlanders gaan voor en de eigen bevolking zit dus met dit soort praktijken.