Brand jachthaven Vlissingen

Toegevoegd: 17-09-2011, 22.30 uur
De Stadsgewestelijke brandweer heeft de brand geblust.
© Foto: Rolf de Feijter
VLISSINGEN - In de jachthaven van Vereniging voor Watertoerisme 'Schelde' nabij de Prins Hendrikweg in Vlissingen is zaterdagavond brand uitgebroken.

De eerste melding van de brand kwam rond 22.00 uur binnen. Aanvankelijk leek het erop dat de brand woedde bij de Eerste Binnenhaven. Later werd de locatie gewijzigd. Er zouden enkele bootjes in brand hebben gestaan.

De Stadsgewestelijke brandweer rukte uit om het vuur te bestrijden. Over de ontstane schade is nog niets bekend.

Hans Vroegindeweij (21-9-2011 om 09:39)
Een vergissing! De brand heeft NIET plaatsgevonden bij de door de redactie genoemde jachthaven van VVW Schelde maar bij de visclub Deurloo in de 2e Binnenhaven.
Sjoerd O (18-9-2011 om 15:21)
In 3 jaar tijd minimaal 2 auto's en 2 branden waar boten bij betrokken zijn in hetzelfde gebied. Als je dit zo optelt en logisch nadenkt wordt je toch een beetje achterdochtig dat er wel eens een pyromaan actief kan zijn!? In afwachting van sporenonderzoek!
B.de (18-9-2011 om 13:36)
Lekker handig met die bunkerboot zo dichtbij
Petra (18-9-2011 om 12:28)
Wat voor soort bootjes waren dat, hadden ze alle drie een naam waaronder ook Winnie?
M (18-9-2011 om 12:26)
Mag toch hopen dat er geen bootje bij was betrokken genaamd WINNIE? Daar werden nl 2 honden dag en nacht in opgesloten. Dieren kunnen geen kant op, zij werden met een beetje geluk 1 x per dag even vevoerd. En nee de Politie doet er niets aan, mag en kan allemaal