Tractor gekanteld Philippine

Toegevoegd: 13-10-2011, 16.24 uur
Volgens de politie raakten twee mensen lichtgewond.
© Foto: Roland de Jong / Provicom
PHILIPPINE - Op de Lozeschorweg bij Philippine is vanmiddag een tractor gekanteld. Twee mensen raakten gewond.

Het ongeluk gebeurde rond 15.00 uur. De oorzaak van het kantelen is niet bekend. Volgens de politie raakten twee inzittenden lichtgewond. Er kwamen een ambulance ter plekke om hulp te verlenen. Alleen de bestuurder is met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

De brandweer rukte ook uit omdat er sprake was van een diesellekkage. De tractor is weer overeind gezet. De eigenaar regelde zelf een berger.

Cor (15-10-2011 om 09:59)
Ik word echt moe van jullie als ik dat allemaal zo lees. vind het wel weer erg makkelijk om maar gelijk te wijzen naar de jongen bestuurders. en als je nou niet weet waar je over praat (v.d. velde) hou dan gewoon je mond. en als je geen trekkers tegen wilt komen op de fiets ga dan de polder niet in
Erna (15-10-2011 om 09:33)
Laat ons niet oordelen.Maar wens deze jongens veel beterschap. De beste STUURLUI staan aan wal.
Flip (14-10-2011 om 20:20)
Mensen. in een trekker zitten 2 rempedalen die je MOET koppelen aan elkaar tijdens transport over de weg.als de pedalen niet gekoppeld zijn en je moet onverwacht een noodstop maken kan het gebeuren dat je maar op 1 rempedaal trapt. en dan gaat het echt fout, kijk maar naar de foto's. grgt flip
Leon (14-10-2011 om 20:08)
@v.d.velde proef ik daar oud zeer zelf bekeuring gekregen, lading tot 60 ton in zo´n kipper dat geloof je toch zelf niet en de andere ben je zelf niet jong geweest en dingen gedaan die je beter niet had kunnen doen,dan is t bij jullie mischien altijd goed gegaan.beterschap jongens.
Petra (14-10-2011 om 18:02)
Bestuurder was 19, zegt ook al genoeg.. En als je normaal rijdt kan dit niet gebeuren!! Dan moet je wel hele gekkie dingen doen..
Steven (14-10-2011 om 17:36)
@van de velde er kan hooguit 18 ton in die kar. Ladingen tot 60 ton is dus onzin.