'Motorrijder deed inhaalpoging'

Toegevoegd: 17-12-2011, 19.18 uur
ZIERIKZEE - De motorrijder die vanmiddag is overleden na het ongeluk in Zierikzee voerde volgens de politie een inhaalmanoeuvre uit.

Volgens de politie reed de 21-jarige man uit Zierikzee richting het centrum van Zierikzee toen hij een auto in haalde. Hij begon door onbekende oorzaak te slingeren, reed tegen een informatiebord aan en belandde in een droge sloot.

De man werd ter plekke gereanimeerd maar overleed kort na aankomst in het ziekenhuis.

Zie ook:
- Motorrijder (21) verongelukt (17-12-2011)

Marja (18-12-2011 om 13:36)
Jan (18-12-2011 om 13:29)
Tja wie hier nu schuldig is of niet daar komt deze jongen niet mee terug verschrikkelijk als je zo´n boodschap thuis krijgt. Zo jong je leven begint pas op deze leeftijd heel veel sterkte met dit verlies Ook de mensen die dit allemaal hebben mogen opruimen heel veel sterkte
Europechse (18-12-2011 om 11:53)
@ marian, wat is dat voor onzin dat de overheden maar moeten zorgen dat ? alsof er geen eigen verantwoordelijkheid bestaat ? zo afgestompt denken is juist de reden van veel ongelukken.
R1 (18-12-2011 om 11:45)
Sterkte voor familie en andere die hem kende.Versrikkelijk gewoon,wij als motor rijders zullen hem gaan missen.Waarom nou??
Jan P (18-12-2011 om 11:36)
@Marian vindt het nogal makkelijk om de overheid hiervoor verantwoordelijk te noemen, de verkeersdeelnemer kan ook zelf een inschatting maken nietwaar? Verkeer is en blijft gevaarlijk dit soort dingen gebeuren nu eenmaal hoe afschuwelijk het ook is. Sterkte voor betrokkenen en nabestaanden.
Peter (18-12-2011 om 11:08)
@Marian, De overheid lkan toch niet alles oploosen !!!!!! je verstand gebruiken heb je van iemand anders gekregen en mag je volop gebruiken, tis herfst, haast winter weet je............, of zou je nog willen zwemmen in de Oosterschelde en moet de overheid zorgen dat het water 26,7 graden is.....