Verdachte overval aangehouden

Toegevoegd: 27-01-2012, 15.36 uur - Update: 27-01-2012, 16.47 uur
MIDDELBURG - De politie heeft vrijdagmiddag een verdachte aangehouden in verband met de overval vannacht in Middelburg. Dat is zojuist bekend gemaakt.

De politie hield rond 14.00 uur in de C1000-supermarkt aan de Hermesweg in Vlissingen een 26-jarige man uit Middelburg aan. De man werd opgepakt door leden van de Regionale Ondersteuningsgroep (ROG) van de Zeeuwse politie.

De politie kwam de verdachte op het spoor door het onderzoek dat direct na de overval is gestart. De Middelburger is ingesloten in Torentijd en wordt momenteel gehoord. De politie is nog volop met het onderzoek bezig.

De politie heeft na de aanhouding een huiszoeking gedaan in de Meanderflat aan de Meanderlaan in Middelburg. Die flat werd vannacht enige tijd door de politie omsingeld. Vermoedelijk woont de verdachte in het complex.

De politie deed met ongeveer vijftien man, waaronder ook diverse leden van de ROG onderzoek in een woning. Eerder vandaag stonden al diverse onopvallende eenheden van de ROG te posten rondom de flat.

Zie ook:
- Dossier 'Overvallen in Zeeland'
- Gewonde bij overval Middelburg (27-01-2012)

Tja (27-1-2012 om 19:41)
Wederom een mooie en snelle ingreep!! Complimenten wij Zeeuwen kunnen trots zijn op de man en vrouw in het blauw
Goed bezig (27-1-2012 om 18:21)
De politie is zeker goed bezig. En vooral zo door gaan gelijk dat speciale team inzetten en hard aanpakken zoals van de week op de A58 er mag best meer geschoten worden op die lui. Want de hulpverleners hebben het in deze maatschappij zwaarder als de crimineel. En het loon is zeker onbeschoft laag
Petje af voor de politie!!! (27-1-2012 om 16:54)
Zo dat is even snel. Politie is heel goed bezig in Zeeland. Van mij mag er een loonsverhoging komen voor deze mannen. Bedankt maar weer kunnen we weer rustig gaan slapen