Inzet traumahelikopter niet nodig

Toegevoegd: 04-03-2012, 01.12 uur - Update: 04-03-2012, 14.45 uur
KOUDEKERKE - De traumahelikopter is zaterdagavond laat opgeroepen voor een melding in Koudekerke, maar uiteindelijk niet ingezet.

Rond 23.50 uur kwam de melding binnen dat er een vrouw niet goed was geworden in Golden Tulip hotel Koudekerke aan het Westduin. Er werden twee ambulances opgeroepen. Ook werden de politie en de huisartsenpost richting het hotel gestuurd. Volgens de politie werd er gemeld dat er sprake was van een reanimatie.

Vijf minuten na de melding werd ook de Rotterdamse traumahelikopter opgeroepen. Die werd al snel weer gecancelled. Het slachtoffer is per ambulance afgevoerd.

Flipper (4-3-2012 om 19:18)
Dat is dus een behoorlijke verbetering Flip.Snij jij jezelf maar in je vingers met dit soort opmerkingen,als jij hem op een dag nodig hebt hoop ik dat hij niet start!Je zegt eigenlijk dat we weer terug bij af moeten gaan.
Danenyvon (4-3-2012 om 18:53)
@flip ik hoop voor je dat je jezelf nooit in je vingers snijd en daardoor bv een hartinfarct krijgt dan moest die helicopter zeker ook niet voor je uitrukken WANT JE HEBT JE IMMERS MAAR IN JE VINGER GESNEDEN!!!met de vriendelijke groeten en....denk er maar is over na!!
Flip (4-3-2012 om 17:20)
15 jaar geleden vloog die helikopter pas als je ongeveer overleden was. Nu wordt alles al opgeroepen als je nog maar in je vingers snijdt.
VdVonck (4-3-2012 om 16:03)
Ieder mens in nood krijgt hulp na het bellen van 112 Jan.. Dat u persoonlijk een slechte ervaring heeft met de hulpdiensten ontneemt deze vrouw geen recht op hulp.
Jan (4-3-2012 om 09:00)
Moet wel een heel biezonder iets zijn geweest, dat er zoveel mensen nodig waren ! toen mijn vrouw een hersenbloeding kreeg thuis wilde er niemand komen kijken. we moesten maar wachten, een uur of 6 uur, tot de huisarts weer aanwezig zou zijn. en de gevolgen laten zich raden.