Sporters blijken onder invloed

Toegevoegd: 16-04-2012, 11.10 uur

MIDDELBURG - De politie heeft zondag een controle uitgevoerd in het kader van de campagne Bobsport. Bezoekers van de kantines van sportclubs wordt hierbij aangespoord om alcoholvrij te rijden. De campagne is in maart gestart en loopt nog tot en met juni.

De controle vond plaats tussen 15.30 uur en 18.00 uur in de omgeving van de Kapitelstraat in Westdorpe. Hier zijn 33 blaastesten afgenomen. Twee bestuurders hadden teveel alcohol gedronken.

Tussen 19.00 uur en 20.30 uur is de controle voortgezet op de Stationsweg in Hulst. Bij 88 bestuurders is een blaastest afgenomen. Ook hier waren twee bestuurders in overtreding.

In de Zoutestraat in Hulst vond de controle plaats tussen 20.30 uur en 22.00 uur. Van de 27 blaastesten die zijn afgenomen bleek één bestuurder teveel alcohol te hebben genuttigd.

Dirk (16-4-2012 om 15:05)
Wie zegt dat de bezoekers sporters zijn?
Ja-Ja (16-4-2012 om 14:37)
Nou ook eens gaan controleren bij "etentjes ,vergaderingen recepties"enz. van Bedrijven,Gemeentes,Rijkwaterstaat,Provincie,Feestjes van bv Politie enz. Of worden die vantevoren getipt?!? Sportkantiecontrole en van wielerclubjes vind ik ok.