Mannen dringen woning vrouw binnen

Toegevoegd: 27-04-2012, 19.46 uur

GOES - De politie is op zoek naar twee mannen die donderdagmorgen een woning aan de Van Hogendorplaan in Goes zijn binnengedrongen.

Volgens de politie slopen de twee rond 11.15 uur het huis binnen. Ze doorzochten de woning. De bewoonster was thuis, bracht zich in veiligheid en belde de politie. Die kwam snel ter plekke, maar de inbrekers waren alweer vertrokken. Of er iets is gestolen, is niet duidelijk.

Van de twee dader is een signalement bekend. De eerste dader was 28-30 jaar oud en had een licht getinte huidskleur. Hij was ongeveer 1.80 meter lang en had een glad geschoren gezicht. De man had donker haar dat was opgeschoren aan de zijkanten en de achterzijde. De bovenkant was kort geknipt. Deze dader droeg een lichtblauwe trui met een V-hals.

De tweede dader was korter: zo'n 1.65 meter lang. Van deze dader is geen leeftijd bekend. Hij had zwart haar in een normaal, niet nader omschreven kapsel. De man droeg een zwart draagtasje over zijn schouder.

Weet u wie deze mannen zijn of hebt u de mannen in de buurt van woning zien lopen, belt dan de politie via 0900-8844.

Goesenaar (29-4-2012 om 22:03)
VdVonck,Noord Afrika is heeeeeeeel groot en bestaat niet alleen uit Marokko,als je dus zegt Noord Afrikaans kan dat Marokko,Algerije,Mauritanie,Tunesie,Libie of zelfs Egypte zijn. Dus Noord Afrikaans is niet per defenitie Marokkaans.
VdVonck (29-4-2012 om 18:04)
Ik ken genoeg blanke mensen die niet van Nederlandse afkomst zijn. Alleen kijken naar blank of zwart kan niet meer! Daarvoor moet je denhaag bedanken! De discussie hieronder slaat dus nergens op. Wat betreft het nieuwe woord "Noord Afrikaans" zeg gewoon Marokkaans of mag dat ook al niet meer?
Henk (28-4-2012 om 22:56)
@Doemma kijk eens naar opsporing verzocht of in de gevangenis dan zou de reactie wel begrijpen van Dima.
Damma (28-4-2012 om 20:48)
Doema, het is een feit dat er van alle overvallen, inbraken, berovingen, loverboys enz 70 % van de daders getint zjn. Dus ik snap Dima wel, ik ben het er zelfs mee eens! En ik denk dat er steeds meer nederlanders zullen zijn die dat ook vinden.
De harde werker (28-4-2012 om 18:54)
@Doemma: doe niet zo naief. Ik vind jou een crimineel als je schrijft dat Dima een crimineel is. Volgens mij weet jij niet eens de definitie van een crimineel.
Goesenaar (28-4-2012 om 15:48)
Dima,toevalig ken ik deze mensen bij wie is ingebroken,en zijn zelf van noord afrikaanse afkomst,het gebeurd dus iedereen ook mensen met een "tintje" worden overvallen.