Zeeuwen bij wedstrijd Limburg

Toegevoegd: 10-06-2012, 17.54 uur
De twee deelnemende wedstrijdploegen.
© Foto: Kees Marijs

REUVER - De Stadsgewestelijke brandweer Vlissingen/Middelburg heeft zaterdag met twee ploegen meegedaan aan brandweerwedstrijden in Limburg. Het ging om de gewestelijke wedstrijden in de klasse TAS-HD.

De ploeg van de post Torenweg behaalde de derde plaats. Post Arnemuiden eindigde van de in totaal elf deelnemende ploegen als achtste. De brandweerlieden kregen een brand voor de kiezen in de kelder van een school. Er zouden nog een leerling aanwezig zijn. De ploegen werden opgevangen door de vader van de leerling. Er bleek sprake te zijn van branduitbreiding en ook bleek er een tweede slachtoffer te zijn.

De ploeg uit Arnemuiden moet binnenkort overigens opnieuw aan de bak: op 23 juni reizen de brandweerlieden af naar Valkenswaard voor de gewestelijke wedstrijden in de Hoofdklasse.