Asociale automobilist bekeurd

Toegevoegd: 14-08-2012, 17.11 uur

MIDDELBURG - De politie heeft vanmorgen in Middelburg een 29-jarige automobilist bekeurd die asociaal verkeersgedrag vertoonde.

De man reed over de Schroeweg achter een automobilist die netjes stopte voor het verkeerslicht omdat het op rood sprong. De 29-jarige dacht daar anders over. Hij gooide zijn stuur om, gaf flink gas en ging met gillende banden links om die stilstaande auto heen en negeerde zo het rode verkeerslicht.

De rode lampen en de alarmbellen van de brug gingen aan en de man reed daar ook doorheen. Een motoragent die dit zag gebeuren reed hem achterna, stuurde hem een zijweg in en sprak hem aan om zijn rijstijl.

De bestuurder is vervolgens 'beloond' voor zijn verkeersovertreding; er werd een bekeuring opgemaakt.

Echt dom (15-8-2012 om 15:30)
@Arie ... Arie, voor jouw geldt hier maar 1 ding. Als je geen slimmere reacties kan plaatsen, plaats dan niets !!
Hulpverlener @ lachtzichrot (15-8-2012 om 15:03)
Inderdaad lachtzichrot! Klopt helemaal. Maar ik doe niet ALSOF !!!
Rob (15-8-2012 om 14:03)
Enkel een bekeuring????? Waarom niet gewoon artikel 5 invordering rijbewijs? Of op zijn minst een aanmelding voor een verplichte EMG cursus van het CBR???
Ed (15-8-2012 om 11:13)
Ik ga gewoon de voorbarige conclusie trekken dat de mobilist voor hem onnodig langzaam reed t had beter voor de doorstroming geweest om hem een bekeuring te geven
Jaap Verkeer (15-8-2012 om 11:06)
Dit is geen asociale bestuurder maar gewoon een product van onze moderne maatschappij. Die steeds meer op de Amerikaanse moet gaan lijken; steeds harder, gewelddadiger met steeds meer mensen die menen een bepaald recht op te kunnen eisen en zich niets gelegen laten liggen aan regels.
René (15-8-2012 om 09:45)
Waarom stelt men geen voorruitcamera verplicht? Zodat je altijd iets kunt aantonen voor de verzekering cq politie. Zijn dit soort minkukels ook achteraf nog te straffen en hoeft oom agent alleen de beelden van zo'n piiieeep te zien om hem alsnog te straffen.