Diefstal: Foto's overleden kind weg

Toegevoegd: 16-08-2012, 23.20 uur

AAGTEKERKE - Uit een woning in Aagtekerke is donderdagmiddag een fotocamera gestolen met daarop foto's met grote emotionele waarde.

Op de fotocamera stonden namelijk foto's van het onlangs overleden kleinzoontje van het echtpaar. De eigenaren hechten zoveel waarde aan de foto's dat zij de dief/dieven vragen de camera en/of het geheugenkaartje terug te bezorgen of bij het politiebureau achter te laten.

De inbraak werd tussen 13.30 uur en 15.00 uur gepleegd aan de Prelaatweg. Naast de fotocamera is ook een laptop gestolen.

Pien (18-8-2012 om 19:31)
Oppakken en nooit meer los laten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geen dorpeling (18-8-2012 om 17:55)
@Dorpeling wie zegt er dat het hier om een pool/portugees gaat?
S2h (18-8-2012 om 12:53)
Zo onbeschoft en zo hard, Heel veel sterkte
Jens (18-8-2012 om 08:40)
T is echt vreselijk wat die lui hebben aangericht! Ik hoorde dat er ook een trouwring, goudenarmbandje met kinderkopjes weg is, kettinkje van oma, dus veel emotionele waarde..Hoop dat ze gepakt worden en de eigenaren de spullen terug krijgen!
Arno (18-8-2012 om 08:33)
Het wordt tijd dat we camera's gaan toepassen. Op elke toegangsweg naar het dorp 1. Weet dat het niet direct het probleem oplost maar het moet voor een dief zo onaantrekkelijk mogelijk gemaakt worden.
Frank (17-8-2012 om 14:57)
In ieder geval geen werkende inbrekers dan.