Bejaarde rijdt vrouw aan in Oostburg

Toegevoegd: 16-12-2012, 15.46 uur
OOSTBURG - In Oostburg heeft een bejaarde man zaterdagmiddag per ongeluk een vrouw aangereden toen zijn voertuig plotseling de weg op schoot.

Een 84-jarige man had zijn auto op de stoep geparkeerd bij de kruising Ledelplein - Markt. Toen hij rond 14.00 uur wilde wegrijden, schoot zijn voet tussen het gaspedaal en de rem. Doordat hij naar zijn voet keek, schoot zijn auto de voetgangersoversteekplaats op waar op dat moment een 76-jarige vrouw liep met haar fiets aan de hand.

De fiets van de vrouw werd geraakt door de auto en de vrouw kwam ten val. Haar verwondingen vielen mee. Ze is ter plaatse onderzocht door ambulancepersoneel maar ze mocht haar weg vervolgen. Volgens de politie was de schrik groter dan de verwondingen.

Dropje (20-12-2012 om 20:01)
Dat gezeur telkens over ouderen die een rijtest moeten doen of elk jaar gekeurd moeten worden. Hou toch op zeg... wacht maar tot je zelf op leeftijd bent, eens kijken of je dan nog zo praat. Straks een jongere die iemand aan rijd dan pas het rijbewijs als je 30 bent?
JaJa (20-12-2012 om 17:56)
@renata: als vrouw heb jij gewoon je mond te houden .. :-p
F Boeyen (20-12-2012 om 11:32)
Voor of tegen jong of oud, een ergere verkeersovertreding dan voetgangers van de zebra scheppen is er gewoon niet. dat gaat alle perken te buiten. zelfs erger dan art 5, u weet wel,de controle over het voertuig verliezen ? ik zie niet in wat vingertje wijzen naar de jeugd hier aan af doet.
Henk (19-12-2012 om 21:51)
@allemaal misschien wel eens bij stil gestaan dat het absoluut niet zo is dat jongeren zich alleen maar asociaal gedragen in het verkeer maar dat heel nederland steeds asocialer aan het worden is? Stelletje kortzichtige mensen hier zeg.
Johan (19-12-2012 om 19:00)
Sjors (19-12-2012 om 17:57)
Denk eens na .waarschijnlijk zijn deze commentaren afkomstig van jonge mensen die om een of andere reden al eens in aanraking zijn gekomen met het gezag. houden jullie er ook rekening mee dat jullie als alles goed gaat ook ouder worden en net zo goed met de auto willen rijden.