Dode vrouw gevonden in kreek

Toegevoegd: 07-01-2013, 01.55 uur - Update: 07-01-2013, 15.12 uur
Door: Manfred Berrevoets
HOEK - De politie heeft zondagavond een dode vrouw gevonden in de kreek aan de Molendijk in Hoek. Het gaat om de 63-jarige vrouw die eerder als vermist werd opgegeven.

De vrouw werd vanaf zondagavond half zes vermist. De politie heeft met diverse voertuigen in de omgeving gezocht en heeft een burgernetbericht verstuurd. Rond 23.30 uur is ook de brandweer opgeroepen voor een zoekactie langs het kanaal van Gent naar Terneuzen. Hier kreeg de politie een melding dat er iemand een persoon had zien lopen. De brandweer heeft met een warmtebeeldcamera de omgeving afgezocht.

Tijdens deze zoekactie kwam het bericht dat de vrouw was gevonden in de kreek aan de Molendijk. De technische recherche van de politie heeft onderzoek gedaan. De omgeving rondom de kreek is hiervoor ruim afgezet met linten.

Volgens de politie is er geen sprake van een ongeluk of een misdrijf.

Dorpsbewoner (15-5-2013 om 14:06)
Idd niet netjes van K die zich gedraagt als een jaloers kind. Zijn pappie heeft een baan en zet zich ook nog als bw-man in voor zijn medemens. (waarvoor respect!!!) Misschien is het een idee als zijn moeder na zo'n gebeurtenis wat extra aandacht aan dit kind geeft....?
Peter Sholl (8-1-2013 om 18:09)
Beste X, weet je wat laf is; zonder je naam erbij te zetten de nabestaanden kwetsen door vanachter je pc hun verloren dierbare te veroordelen voor laf en egoïstisch. Jij kent uitzichtloosheid duidelijk niet... de mensen in jouw direkte omgeving vast wel met zo'n persoon als jou in hun buurt.
Brandweerman (7-1-2013 om 23:13)
K,ik ben zelf bwman in de gemeente Terneuzen en je zou je diep moeten schamen.Wij waken zelf voor eter discipline en integriteit.het is zeer ongehoord dat je dit zo beschaamd.Ik denk dat je vader dit ook niet kan waarderen. dit is respectloos tegenover de nabestaanden en ook tegenover de brandweer.
Thera (7-1-2013 om 19:43)
@K, niet zo leuk van je om te zeggen dat je eigen vader zijn baan als brandweernman eigenlijk niet zo goed aan kan. Ik denk ook niet dat je vader dit leuk vind dat je dit op het internet zet. Ook zal je vader het niet zo leuk vinden dat je dingen verteld die officieel nog niet bekend gemaakt zijn.
M (7-1-2013 om 19:29)
K als jou vader er niet mee om kan gaan moet hij niet bij de brandweer zijn!!!!!!! hij heeft daar zelf voor gekozen!!!!en voor de familie leden van de overledene heel veel sterkte in deze moeilijke periode!!!
J (7-1-2013 om 19:11)
Wat verschrikkelijk voor familie/vrienden. Heel veel sterkte!!!! Kan me ook indenken dat het door hulpverleners ook zwaar is als ze in zulke situaties komen. Maar het is ook wat J. zegt, ze weten dat ze zulke situaties mee kunnen maken. K ik hoop dat je vader dit snel een plekje kan geven.