Groepje opgepakt na mishandeling

Toegevoegd: 12-01-2013, 10.09 uur
VLISSINGEN - Vrijdag is op het Bunkerpad in zijn woonplaats een 14-jarige jongen uit Vlissingen mishandeld door een groep jongeren.

De jongen werd rond 16.00 uur geschopt en geslagen en werd bedreigd met een scherp voorwerp. Naar aanleiding van deze mishandeling zijn vijf Vlissingse jongeren in de leeftijd van 12- en 13 jaar aangehouden.

Ze zijn meegenomen naar het bureau en verhoord.

Esther (14-1-2013 om 16:26)
@Julliet dank u voor de kwalificatie ! Wat ik probeer te zeggen is dat dit soort dingen ook gebeurden toen ik jong was en dat is al enige tijd geleden,werd toen geen ruchtbaarheid aan gegeven maar kan me het nog wel herinneren ,wij waren ook niet heilig .Tijden veranderen dit soort zaken niet.
Juliett (14-1-2013 om 11:54)
@ Ester, vroeger had u dat allemaal niet, en zie wat er van de generatie van uw koters terecht komt, met ouders die het zelf allemaal niet snappen en het nog goed praten ook alsof het normaal gedrag is of zo. alleen asociaal gestoord gajus praat dit goed.
Dorpsbewoner (14-1-2013 om 08:31)
13 jaar en dan al helemaal bedorven! Stevig straffen die gasten! Vlissingen verpauperd helemaal, komt zelden nog positief in het nieuws. Vorig jaar nog een keer gewinkeld, besloten daar niet meer heen te gaan ivm het gespuis wat er rond loopt. Jammer voor de ondernemers als je stad zo verloederd.
Loes (13-1-2013 om 19:47)
@. een dagje en een anchtje is goed voor ze, 12 jaar laat ze voelen dat dit niet kan, pappie mammie waren weinig thuis en kijk op hun kind zeker? ik heb gee nmedelijden met dat jochie van 12
Renee (13-1-2013 om 16:56)
12 of 13jaar dan dit,mag nooit gebeuren. Maar wat als ze nog een jaar of tien ouder zijn? Solliciteren ho maar,want je hebt een strafblad he.En leven moet je,dus gaat de normale bevolking weer inleveren.Maak ze er bewust van,pak alles van waarde af en spreek de ouders eens goed aan.
Bertus zegt vreemdelingen legioen (13-1-2013 om 16:53)
@ ".", het "trauma" van een paar uur cel staat niet in verhouding tot het trauma van een overval door een groep die met steekwapens en al je leven bedreigt. dat u het nog opneemt voor de daders ook betekend voor mij dat u zelf ook niet helemaal normaal bent. zeker een ouder van dit tuig ?