Katten vergiftigd in Tholen

Toegevoegd: 25-02-2013, 16.34 uur
Door: Veerle van Iren
THOLEN - De afgelopen maanden zijn er meerdere (5) meldingen gedaan van vergiftigde katten in Tholen.

De vergiftigingen vinden plaats in de David van Orlienstraat, de Garnalenstraat en in omgeving van Tholen. De katten zijn overleden.

De politie is opzoek naar getuigen.

Renata (10-5-2013 om 14:28)
@Vlissingse en Dierenvriend:en zo is het.
Dierenvriend (10-5-2013 om 12:50)
Jan, Het is zeker zo! Wie van dieren houd gaat zeker mensen haten. Achterlijke lui met een zieke geest weerloze dieren pakken. wie aan mijn beesten komt maak ik af dat is zijn verdiende loon.
Vlissingse (9-5-2013 om 22:23)
Terwijl er niks maar dan ook niks voor die honden te doen is. Kijk naar sommige gemeenten, die hebben uitlaat velden gemaakt en met speel dingen en vragen niet eens om belasting voor de honden. Maar daar gaat het niet om, je bent een moordenaar als je een levend wezen vermoord, dier of mens, klaar!!
Vlissingse (9-5-2013 om 22:21)
@ amber 1990: gemeentelijke belasting voor een kat? je bent niet goed wijs, er zijn genoeg katten die alleen maar binnen leven! En er zijn maar een paar gemeenten die belasting vragen voor honden wat al belachelijk is, want je moet zelf de behoeftes opruimen en hond aan de lijn en nog betalen ook
Vlissingse (9-5-2013 om 22:17)
@ T is wat: een mens is meer dan een dier?? waarom? Dieren waren eerder op de aarde dan de mens en daar zal wel een reden voor zijn. want de mens is een egoïst en een dier niet. En ik zeg ook mijn kind is overleden wanneer een kat of hond van mij is overleden, dus hou je kwetsende woorden bij je ja!
Zwarte kat (9-5-2013 om 15:37)
@ poehee,je weet toch hoe het er daar aan toegaat ? katten, dat bin de duuvel ! het beste maar gelijk een brandstapel op het kerkplein maken.. voor slangen, katten, heksen, heidenen e.d.