Branden Koudekerke mogelijk aangestoken

Toegevoegd: 21-04-2013, 14.17 uur
Door: Manfred Berrevoets
KOUDEKERKE - De branden zondagmorgen vroeg in Koudekerke zijn mogelijk aangestoken. Dit laat de politie weten.

Rond 5.30 uur werden twee uitlsaande branden ontdekt aan de Groeneweg. Eén van de branden kon snel worden geblust. Bij de andere brand raakte een grote schuur volledig verwoest. In deze schuur zaten een twintigtal eekhoorns die de brand niet hebben overleefd. De brandweer heeft de branden geblust.

Beide gedupeerden hebben bij de politie aangifte gedaan van brandstichting. De politie stelt een onderzoek in naar de oorzaak.

Zie ook:
- 21/04/2013: Twee uitslaande branden Koudekerke

Renata (22-4-2013 om 22:48)
Andre: linkse dierenactivisten???? Neem jij jezelf serieus, dan ben je de enige. Wie geeft jou het recht om die mensen zo vals en onterecht te beschuldigen? Die steken zeker ook de coniferen in de fik he.
Loes (22-4-2013 om 08:10)
@marco hou je enge gedachtes voor je! kind of volwassene is even erg he.
Linkse dierenactivist (22-4-2013 om 01:51)
@ Andre Een dierenactivist, links of rechts, gaat geen dieren (laten) verbranden. Als dit het werk was van een dierenactivist, dan waren de eekhoorns nu in de vrije natuur geweest, waar ze overigens ook horen.
Marja (21-4-2013 om 23:02)
R (21-4-2013 om 22:35)
Een beetje lieve diertjes in vlammen laten omkomen. Stelletje laffe klootzakken. zet jezelf in de fik!
Vlissingse (21-4-2013 om 16:39)
Mogelijk aangestoken?!? Iets anders kwam niet eens in me op eigenlijk! Hopen dat ze die schoften eens pakken en dan ook eens straffen! Niet straffen door "rechters van pappen en nathouden" is een vrijbrief voor de volgende brandstichter. Vroeger was je ziek, nu is het gewoon leuk...