Verwarring door sirene bij Biervliet

Toegevoegd: 21-04-2013, 17.30 uur
Door: Manfred Berrevoets
BIERVLIET - Bij de brandweer zijn zondagmiddag meerdere meldingen binnengekomen over een sirene in Biervliet. Veel inwoners van Biervliet en omgeving zouden vanwege de sirene de ramen en deuren hebben gesloten.

Volgens een woordvoerder van de Veiligheidsregio is er geen reden tot paniek. Het zou niet gaan om een alarm vanwege een incident. Wat er precies aan de hand is, kan de woordvoerder nog niet zeggen. Dat moet nog worden uitgezocht.

In het dorp zelf gaat het verhaal rond dat het geluid te maken zou hebben met het kampioenschap van het tweede elftal van voetbalvereniging Biervliet.

J10 (21-4-2013 om 21:34)
Ik vermoede ook een sirene te horen. In de buurt van de braakman..
Jacob (21-4-2013 om 21:31)
Woon midden in Biervliet, was buiten in de tuin en heb niets, maar dan ook niets gehoord. Misschien gesignaleerd door iemand die zich overal aan stoort?
Sereen (21-4-2013 om 18:07)
En had die voetbalclub een vergunning om de zondagsrust zo bruut te verstoren ? indien nee, vervolgen tot de laatste letter van de wet.inclusief alle lawaai apperaten die ze hebben.het moet maar eens klaar zijn met die overlast van dat koppentrappende voetbaltuig !