Auto in sloot Schoorse Zeedijk

Toegevoegd: 19-07-2013, 17.03 uur
SCHORE - In Schore is vrijdag aan het einde van de middag een personenauto in een droge sloot beland.

Het ongeluk gebeurde even voor 16.00 uur op de Schoorse Zeedijk. Door onbekende oorzaak raakte een automobiliste vlakbij een bocht met haar voertuig in de berm. Door een te scherpe stuurcorrectie belandde de auto aan de andere zijde van de weg in de sloot. De airbags klapten open en het voertuig kwam op een zijkant tot stilstand.

In eerste instantie werd uitgegaan van een ongeluk met beknelling en daarom werd ook de brandweer opgeroepen. Gelukkig bleek er echter niemand vast te zitten. De inzet van de brandweer was dan ook niet meer nodig. Het toegesnelde ambulanceteam heeft de betrokkene gecontroleerd. Voor zover bekend raakte er niemand gewond.

De auto is weggesleept door bergingsbedrijf De Moor. Na een uur was de weg weer helemaal vrij.

Jaap V (20-7-2013 om 00:21)
Dat leren ze kennelijk niet meer bij de autoles. mijn instructeur vertelde wel wat je moest doen om zo'n ongeluk te voorkomen. Zonde van het autootje.