Broers slaags met politie Vlissingen

Toegevoegd: 01-09-2013, 21.31 uur
VLISSINGEN - In Vlissingen zijn vannacht twee 18-jarige mannen aangehouden na een stapavond. Omdat omstanders probeerden zich met de arrestatie te bemoeien werden verschillende eenheden opgeroepen om te assisteren.

De arrestaties volgden nadat rond de sluitingstijd van de Vlissingse horeca een groepje uitgelaten stappers luidruchting een café aan de Nieuwendijk verliet. Twee bikers volgden de groep op afstand maar omdat één van de groepsleden op agressieve wijze een passant aansprak, werd ingegrepen.

Op de Walstraat sprak één van de bikers de bewuste man aan. Dit viel echter niet in goede aarde bij de broer van de man, één van de andere groepsleden. Deze stortte zich op de biker en hierna raakte ook de andere man bij het gevecht betrokken. Omstanders wilden zich met de arrestatie bemoeien en daarom werd de nodige versterking opgeroepen.

Collega-agenten zorgden voor een afscherming tussen de omstanders en de twee bikers zodat ze het duo op een veilige manier in de boeien konden slaan. De twee zijn naar het bureau gebracht en daar zijn ze voorgeleid aan de hulpofficier van justitie. Hierna zijn de mannen in verzekering gesteld in Torentijd in Middelburg.

Schoftjes (4-9-2013 om 17:52)
Helaas lopen deze schoften alweer vrolijk rond tjonge jonge ik snap zoiets niet ! Vast zetten en sleutels weggooien is misschien een optie ?
K (3-9-2013 om 13:26)
Wat is dat toch altijd dat mensen na het stappen willen knokken? als ik eens uitgeweest ben en dan meestal goed zat ben is dat het laatste waar ik aan denk, je slaat toch mis omdat je niet meer op je benen kunt staan, je staat voor paal voor de rest vd mensen die wel gewoon gezellig naar huis gaan
H van M (2-9-2013 om 06:09)
Rot-jochies bah! Stoer hoor beetje herrie schoppen en met groep paar agenten aanvallen..Als ik het had gezien had ik je klap voor je . . . gegeven..Mietjes bah, laat Vlissingen leuke gezellige stad blijven man.Als je rotzooi wil schoppen fli...er je maar op..Houd het leuk en doe normaal !!!!!!!
Gerda (1-9-2013 om 22:47)
Wat zijn die gasten echte lafaards, als ze dronken zijn en met meerdere mensen, dan hebben ze allemaal grote smoelen en dat soort macho gedoe stelt niks voor.. En dat noemen ze zich mannen??? Ze durfen niks als ze nuchter zijn, en als ze alleen zijn.
Michelle (1-9-2013 om 21:42)
Héél goed opgetreden van politie, aanpakken dat soort oproerkraaiers!!