Verdacht object blijkt dode zeehond

Toegevoegd: 15-09-2013, 13.35 uur
HANSWEERT - Een 'verdacht' object op het Kanaal door Zuid-Beveland bleek zondag aan het begin van de middag een dode zeehond te zijn.

De opvarenden van een tanker die rond 12.10 uur tussen Hansweert en Wemeldinge voer zag iets in het water dat mogelijk een stoffelijk overschot kon zijn. De KNRM-reddingboot Jan van Engelenburg uit Hansweert werd daarop ingeschakeld om ter plekke te gaan kijken wat er aan de hand was.

Ter plaatse bleek dat er geen dood persoon in het water lag, maar een overleden zeehond.

Marco (9-11-2013 om 23:16)
Het staat inderdaad wel een beetje raar vermeld, maar hun zullen het vast niet zo bedoelen. Maar het is wel zo als er wat met de dieren gebeurd, dan maken ze gelijk reclame met bekenden, wordt donateur, wij willen het op nul hebben, maar dat gaat nou eenmaal niet.. maar goed.
Ilona (9-11-2013 om 19:58)
Ik dacht nou prechies hetzelfde als Rens. Beetje fatsoen had netter geweest
Kees (17-9-2013 om 12:39)
Rens (16-9-2013 om 17:29)
Een dood persoon, en een overleden zeehond? Krijgt deze zeehond meer respect dan de mens?