Identiteit dode Westkapelle nog onbekend

Toegevoegd: 24-09-2013, 10.37 uur
Tips hebben nog niet geleid naar de identiteit van de dode man.
© Foto: Politie Zeeland
Door: Rolf de Feijter

WESTKAPELLE - Nog steeds is niet duidelijk wie de man is die op maandag 16 september levenloos werd aangetroffen op het strand aan de Achterweg in Westkapelle.

De politie heeft tot nu toe zes tips binnen gekregen, maar deze hebben nog niet geleid naar de identiteit van de dode man. Ook is er overleg geweest met de Belgische en Engelse politie, maar er zijn in die landen geen vermissingen gemeld die een match opleveren met deze man.

Volgens de politie werd het lijk rond 06.30 uur ontdekt. De man spoelde aan op het strand. Het vermoeden bestaat dat de man is overleden tussen vrijdag 13 en maandag 16 september. Tot nu toe zijn er geen aanwijzingen gevonden dat de man door een misdrijf om het leven is gekomen.

De politie heeft daarom besloten om een foto van het gezicht van de dode man vrij te geven, in de hoop dat duidelijk wordt hij is. (Her)kent u de dode man? Weet u op welke wijze de man om het leven is gekomen? Heeft u meer informatie over de dode man of zijn leefomstandigheden? Bel dan met 0800-6070.

Zie ook:
Lijk aangespoeld bij Westkapelle (18-09-2013)

Annetje (24-9-2013 om 13:55)
Vreselijk als niemand je mist.
Mister t (24-9-2013 om 11:06)
Die heb al een tijdje in het water gelegen..