Hennepkwekerij Serooskerke net geoogst

Toegevoegd: 05-10-2013, 18.18 uur - Update: 06-10-2013, 20.43 uur
Door: Rolf de Feijter
SEROOSKERKE (W) - In Serooskerke (W) zijn zaterdagmiddag de restanten van een hennepkwekerij ontdekt. Twee ruimten in het pand waren op professionele wijze ingericht voor de kweek.

De politie was door omwonenden geattendeerd op personen in de woning die daar niet thuis zouden horen. De woning staat al enige tijd te koop en is tijdelijk verhuurd. Als agenten een kijkje nemen treffen zij drie familieleden aan van de eigenaar van het pand. Ook worden er 750 potten met grond zonder planten en 48 lampen gevonden.

De familieleden hebben op het bureau een verklaring afgelegd over wat zijn hebben gezien. Energiebedrijf Delta heeft direct de stroomaansluiting losgekoppeld en de meter meegenomen. De kwekerij is geruimd. Tot nu toe is er niemand aangehouden. Of de huurder eigenaar is van de kwekerij wordt op dit moment onderzocht.

K (6-10-2013 om 11:58)
Ik denk dat deze teler eens keihard lacht, nu er geen planten zijn aangetroffen is er ook geen bewijs voor kweken alleen voor het hebben van de benodigde apperatuur als hij zecht dat hij tomaten wou kweken gaat hij vrijuit. wat een blunder politie
? (6-10-2013 om 11:40)
Bewoners niet gearresteerd?
De gespierde hulk (6-10-2013 om 10:15)
De politie zal nog intensiever moeten zoeken dan kommen ze er zeeeeeer veeeeel tegen
Rico (5-10-2013 om 22:52)
Tja das niet de enigste in dat dorp! Zit er ook 1 in de dominee van wouwestraat. T rare daaraan is dat de politie daar van op de hoogte is. En dat oogluikend toeziet.
Ernst (5-10-2013 om 22:37)
Dit wordt weer humor. Misschien hebben er wel tomaten gestaan. ;-)